Ecosphere.se – 1års jubileum!

IMG_4766

Hurra! Tiden går allt för fort när man har roligt, och jag råkade helt missa att butiken fyllde 1 år den 19 augusti – så vi passar ju såklart på att fira nu istället: ange koden 1ÅR i kassan så får du 15% på hela sortimentet (gäller även rean) + fri frakt! Erbjudandet gäller idag och imorgon, 5-6 september.

Det här hade ju aldrig gått om det inte vore för er. Visst, jag trodde det fanns ett intresse för schyssta, snygga hållbara etiskt och ekologiskt producerade plagg, men jag är såhär ett år senare överväldigad över all otroligt fin respons jag fått av er! Alla era köp, stora som små, alla likes på Facebook och Instagram, alla som peppat, kommit på Pop-Up Shopsen, spridit ordet och varit en del av det här på något sätt – TACK! Det här är utan tvekan den roligaste hobby jag någonsin haft! =)

Jag vill också tacka alla er som haft tålamod och förståelse när jag har gjort fel eller strulat med era beställningar (vilket lyckligtvis inte skett allt för ofta..) eftersom jag har lärt mig det mesta under vägens gång. Och alla ni som orkar vänta på er beställning när jag har varit iväg på semester. För att inte tala om alla fantastiska leverantörer som gör så magiskt fina produkter – utan er hade det ju aldrig ens funnits en butik som Ecosphere!

Något jag är lite extra nöjd med under året är mitt ständiga strävande för att spara resurser: så även om de påsar jag skickar de flesta av era beställningar i är nyinköpta – så är allt annat material återanvänt! Alla kartonger, all bubbelplast, allt silkespapper och allt annat man kan tänka sig som jag använder i packningsprocessen är återvunnet antingen från leveranser jag har fått från mina leverantörer eller från andra håll! Och tack till er för att ni ofta skickar returer i samma förpackningar – alla dessa små steg gör hela processen så mycket mer hållbar!

Nu ser jag fram emot ett nytt år av massor med härliga produkter (ett nytt klädmärke kommer under hösten!), kunder, Pop-Up butiker (en ny är på gång väldigt snart!) och en massa annat kul! Återigen: ett jättetack till er alla som gjort detta möjligt. Ni anar inte hur glad jag blir för varenda mail eller instagramkommentar där ni berättar hur nöjda ni är med det ni köpt eller att ni uppskattade servicen – ni gör min dag, varje dag! <3

Kommentera

